Translate

torsdag 20 mars 2014

Drömmer

På fb finns det en tävling där man kan vinna denna cykel
Jag skulle verkligen vilja ha denna cykel, men att gå med i nån tävling på fb är inget pris jag vill betala. Ändå tittar jag drömmande på bilden varje gång den dyker upp.. VILL HA!!!
Finns ju naturligtvis att köpa nånstans men misstänker att priset då är minst lika högt, fast i rena pengar. Pengar jag inte har, ännu..... Men man ska aldrig sluta drömma. Vem vet, kanske en miljonär läser och tänker
-Jag ska nog överraska henne med en vårdagjämning present.
Gick in och googlade på cykel och efter ett tag ser en cykel ganska rolig ut. Men jag hittade några som jag kanske faktiskt hellre vill ha

 Som sagt man kan alltid drömma.
Strax iväg till tandläkaren och jag fick just reda på att fantastiska Petra idag jobbar en tid som passar så jag kan åka med henne.. Ingen buss in idag.. Glädjes på flera plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar