Translate

lördag 31 augusti 2013

Älvstranden

Lördag och kvällen börjar vid älvstranden... Min egengjorda playlist är igång och Flipsyde med volym lördag spelas.
Min bror ringde i morse och jag blev påmind om att det nu är officiellt..
I slutet av januari skall han och Helena få en pojke... Jag är redan faster till Anton men nu för första gången skall jag bli faster till en bäbis. Längtar! Men jag är inte så säker på att jag är jätteglad över att redan veta om kön.. Ingen överraskning nu ju att längta efter.
En gammal vän har idag förlovat sig. Med en tjej jag inte vet vem det är. Men jag har luskat, och det ska vara en riktigt bra tjej. Är så glad för hans skull. Är inte så pigg på att träffa nån just nu, men kanske möter jag ikväll MIN drömprins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar