Translate

måndag 5 augusti 2013

Blir inte alltid som man vill

Efter en förvånansvärd god natt sömn vakna jag och trodde jag drömt. Men nope. Verkligheten är vad den är. Man gör så gott man kan. Och med ett gott hjärta så räcker det långt enligt min mening. 
Man vinner ingenting på att göra illa hur arg man än är. Även om jag som gammal kan förstå att man vill.
Skype e kul och tidssparande. Pratat med Gabriella och Helena på en å samma gång Även pratat med faster som väntade in kusin med familj. Hon längtade och det kan jag förstå. Jag längtar också efter kusin å hennes underbara busliga. Men mest längtar jag idag efter mina syskon.. Älskade lillasyster och lillebror. Hoppas jag får träffa dom live snart. Alltid glad å ha dom men ibland händer saker som gör mig x-tra glad. 
Sådana tankar kan få mig att önska jag hade gett min son ett syskon. Livet ville annorlunda. 
Men han har sina kusiner och dom är underbara syskon ersättare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar