Translate

torsdag 22 augusti 2013

Att göra å vara bästa möjliga

Vi svenskar är underliga.. Ja! jag kan prata för dom flesta. Jag har fb, jag ser vad folk gör å inte gör. T,ex det här med att åka ut å bada.. På våren då åks det ut å solas å badas fast det kanske är kallare än vad det är idag. Sommar 2013 började inte förrän 1 juli. Och nu pratas det om vilken FANTASTISK sommar vi haft. Tror inte svenska klarar mer än en månad sommar. Jag vill iaf ut å bada idag.
Positivt tänkande är bäst men också tröttande.. Jag går här å tänker klokt och positivt, sträcker på mig å tänker mig smal. Funkar men inte får jag gjort så mycket mer för det. Trots att energin är tillbaka.
Inte helt sanning.. Startar jag så får jag gjort en del. Men det är ju det här med att komma igång.. Tack boendestöd.
Ja det spelar ju ingen roll hur mycket energi och glada tankar jag har.. Jag har fortfarande Adhd. Men det bästa nu är att när jag väl kommer igång så orkar jag ju så mycket mer.
Har gått en timme sen jag skrev ovanstående.. Vän kom, vän gick. Kaffe och trevlig stund blev det.
Livet är skört. Ta vara på varann och njut av livet så länge det går. Enkelt att säga, svårare att leva efter.
Man kan bara försöka. Försöka göra och vara sitt bästa jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar