Translate

onsdag 14 augusti 2013

Via min mejl, men nope

Klar med mors dator.. Det sista som ska återställas tar jag från min dator via min mail.. Va händer då, -Jo jag kommer inte in på min mejl.. Visserligen inte bara jag här å nu.. Någon uppdatering men ändå.. Höll på å få en liten hjärtattack innan jag läst klart texten...
Skulle som vanligt gott på hundpromenaden ikväll, men inte helt otippat somnade jag på soffan efter middagen.. Skulle ju bara vila lite.. Så nu har Isa och jag ensamma vart på en lång lång promenad och det var så skönt.. Inte bara ensamheten och promenaden.. Är ju helt underbart skönt ute... Många fler sådana här kvällar innan kylan kommer på allvar.
Mötte en granne på utsidan som påpeka att jag måste dra ner persiennen i lilla vardagsrumsfönstret helt, för det ser för jävligt ut för att använda exakt han ord.. Sönder i ena snöret så den hängde lite på trekvarten.. 
Ja nu är den nere helt.. Får väl försöka laga nån dag.. 
Pratat ihop mig med tjejerna/tanterna och en orkidé inhandlas imon till Barbro. Ska bli trevligt och tårta är utlovat.

1 kommentar: