Translate

tisdag 6 augusti 2013

Skickat sms är skickat sms

Har skickat sms som jag kanske inte borde gjort, men det kändes rätt. Jag hade velat veta.
Annars har dagen fortsatt i ett lyckorus utan påse.. Och inte nog med det Moster kom på besök med underbara rosor och presentkort på H&M. Mycket pengar så jösses va grejer jag kan handla.. Självklart fick jag även tandborstar och fluorskölj.. Hon e ju tandhygienist och har läst här hur jag äter godis och annat sött. Presentkortet var även från äldsta moster och man. Stor TACK-KRAM till er. Ni ska få en på riktig snarast möjligt.
R&J kom också dom med bulle så mycket bulle har jag ätit. Vaniljbakelserna moster hade med står kvar i kylen. Fick kaffe med. Hon vet jag e fattig :) Jag tackar å tar emot med mycket glädje o tacksamhet.
Däremot blev det inget av med flyttning av lådor då sötnosarna inte kunde stanna för skjutsen kom. Men vi hade trevligt som vanligt en stund. Väldigt roligt de fick träffa moster och väldigt roligt hon kom. Och jag fick se mycket kort på söta kusinbarn och kusins vackra bröllop :D
Men här kommer kort på underbar bukett. Bästa..  Kalle har ännu inte visat något intresse.. Hoppas det håller ;)

2 kommentarer:

  1. Du fina...du är tapper...med allt som händer kring dig.Och ändå kan känna glädje, KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Älskar dig du fina. Tack för att du finns. Kramar

    SvaraRadera