Translate

onsdag 14 augusti 2013

Hisingens Funktionshinderdag

Håller på att gå igenom mors dator. Samtidigt som jag grejar lite där å fejar lite där. Fönsterbrädan blir fin men bordet som var helt rent är nu fyllt igen.. Ja inte fyllt men heller inte tomt. Springer till datorn kollar hur långt den kommit i sin genomgång. Inte helt strukturerat, men blir nog bra.
På lördag är det ett event i Flunåsparken på Hisingen läs mer på länken Hisingens funktionshinderdag!
Pratat med kusin och faster.. Hur lätt är det att svara på frågan vad man önskar sig.. Listan är lång men inte gratis så ej helt enkel att svara på.
Att jag hamna framför min dator nu va för jag mitt i fejandet börja klippa och klistra med ordspråk och bilder. Kom nämligen plötsligt på vad konstnären heter som målar de kurviga kvinnorna. Birgitta Lindeblad. 
Får se vad jag klistrar in här nedanför.
Vill plantera om en blomma men nix det ska jag inte börja med nu. Har iaf vattnat alla och plockat lite visset.
Fasen, mors dator har bara kommit halvvägs.. Har nu iaf gjort så den inte går i viloläge. Hitintills verkar den må bra.
Nu kom Solen. Kanske ska ta Isa redan nu. Japp så gör vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar