Translate

fredag 30 augusti 2013

Ny Kamera

Efter förmiddag med papper, mejl å samtal tog hjärnan slut.. Ner till Älvstranden å sitta på trappan hos H en stund med kloklippning och avslappning i trevligt sällskap började hjärncellerna hämta sig... Så väl hemma var det dags att ta itu med mors kamera och fixa med den å bilder in i extern hårddisk.. Blev klar precis lagom för att lämna över hårddisken till ungdomarna som skulle med bussen till Marstrand.
Väl hemma igen ringer vän.. -Jag e hungrig. är du? Njaa joo svara jag som inte hunnit känna efter.. Bra! då kommer jag strax med pizza säger hon. Och här sitter jag nu å väntar hungrig som en gravid sköldpadda.
Och naturligtvis vad passar bättre att göra medans man väntar än att lägga upp kort på Isa med min nya (mammas gamla) kamera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar