Translate

fredag 30 augusti 2013

Kasta sten i glashus

God Midda... Igår för första gången dela jag ett inlägg härifrån öppet på fb.. Skrämmande? Ja lite. Men jag har inget å skämmas för, och de som vill läsa, de läser och de som inte vill gör det inte.. Enkel matematik. Men visst visar sig min giriga sida.. Ju fler som läser och ev klickar på reklam desto mer pengar i min ficka.. Och alla ören är mycket välkomna. Utgifter är som städning.. Man blir liksom aldrig riktigt klar.. T ex Inom en månad är det dax för årlig vaccination av Isa. Inte gratis.... Sen börjar det närma sig för å hitta julklappar..... Men det är ju betydligt roligare utgift..
Strax kommer Maria. Hon ska få hjälpa mig att skriva ett snällt hatbrev till mina forna el leverantörer. Kan själv men är så arg, så för att få det så där x-tra grymt bra tar jag henne till hjälp.. Man ska inte vara rädd för att be om hjälp... Kastar lite sten i glashus när jag skriver så men jag lär mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar