Translate

fredag 16 augusti 2013

Grattis till mig 45 år idag

Sitter här å njuter av min födelsedag... Lite konstigt är det att son inte kom med kaffe på sängen å sjöng.. Men har varit mentalt förberedd i flera dagar nu på att så inte skulle bli, så det är okej. Vakna däremot av telefon. Kusin med underbara busligan sjöng så vackert. Faster kommer klockan 13,00 och 16,00 kommer bror å hämtar upp för Cava på Hedvigsholmen följt av familjemiddag på Hamnkrogen. Isa och Thea ska va ensamma hemma hos mor.. Jag är inte ett dugg orolig men mamma e väl sådär ;) 12 personer tror jag vi blir. Ska bli jättekul.. Ser däremot inte fram emot bussresan hem.. Kommer nog kännas ensam.
Visst e det konstigt att man har en garderob full med kläder men ändå inget att sätta på sig.. Måste in till stan å använda mitt presentkort från mostrar på H&M snarast. Men det hjälper mig inte idag. Fast jag ska nog hitta något.. Har ju en del jag inte kunnat använda i sommar pga slang. Som nu e borta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar