Translate

torsdag 22 augusti 2013

Underbara fantastiska augusti

Vilken underbar dag det varit/är.. Vädret alltså.. För mig personligen har väl dagen varit sådär.. Börja bra, fortsatte bra när Maria kom.. Sen skön promenad men vid hemkomst blev det lite si å så med energin å glädjen i kroppen. Men inte värre än värst så jag titta på en bra film och dagen gick. Ibland är det skönt när tiden går fort.. Plötsligt time för hundpromenad och idag var nog alla tanter med.
Till helgen har jag tänkt att ta mitt efterlängtade dopp i havet.. Apropå kvällsdopp klistrar jag in här nedan bilder från häromdagen då vi var vid sjön å lät hundarna bada, leka å busa.
-
Älskade Sigge
Underbar va det
Isa springer i full fart

Och så till sist ett kort på Isa från igår kväll


God Natt och Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar