Translate

torsdag 8 augusti 2013

God morgon!

Strax kommer Raili :) Det är torsdag och kl 13.00 kommer mor å hämtar för att köra mig till Sahlgrenska där ÄNTLIGEN slangen i njuren ska UT. Kan inte i ord beskriva känslan av lycka.
Igår blev en bra men konstig dag. Har man ADHD så har man svårt med tid oftast. I mitt fall är det när man blandar digital tid med analog.. Så när Gabriella ringer ca 12. 30 å säger hon kommer vid halv två, två är det i min hjärna flera timmar. Knäppt ja. Men när hon ringer å säger hon e på väg så tror jag ju att minst ett par timmar har gått och förstår inte vad tiden tagit vägen. Men väl nere i bilen förstår jag. Har varit medveten om detta problem ett tag.. Kan bli ganska tokigt.
Vi fick iaf kommit iväg till tippen å slängt en sopsäck med diverse som stått på min balkong i säkert ett år. Sen i väg till ytterby där vi handla och Gabriella bjöd mig på pizza.. Jätte goda. Tyvärr ska tydligen den pizzerian stänga för huset ska rivas. Hoppas dom öppnar någon annanstans för det var godaste pizzan på mycket länge.
Efter mat bar det ut i skogen för fika och hundarna fick rasat av sig ordentligt. Skönt för dom att få springa där det va lite svalt. Men min vän som dammsugit på morgonen hade med klo-saxen så Japp kloklippning skedde även det i skogen.. Gick hur bra som helst. Isa börjar bli nästan lika duktig som Sigge. Hemma och duschad la jag mig på soffan å stensomnar. Vakna nu när klockan ringde. Har sovit i 12,5 timme. Hur är detta möjligt undrar ni. Ja det undrar jag med. Men skönt va det och Isa har tyvärr nog vart å uträttat kvällskissen på balkongen för inte va hon i panik när jag vakna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar