Translate

lördag 3 augusti 2013

Jag är ingen fisk

God morgon alla glada! Blev väckt av en sprudlande glad H som haft det toppen igår. Hoppas G hade det lika kul hon med och likaså C & T som åxå va på galej igår. Som jag redan sagt. På underbara vänner är jag stormrik och jag önskar dom all glädje å lycka de kan få. Själv satt jag här å på riktigt njöt i min ensamhet. Man är aldrig ensam med sådana vänner som jag har. Inte när man vill va hemma ensam iaf. 
Nåt säger mig att ingen kan köra bil än på en stund. Gör inget, sitter så gärna här på morgonen å tar det lugnt. Precis som dom, så vi lär inte komma till bad lr nåt annat snart.
Satt faktiskt igår på fb och snodde lite vackra naturbilder från folk som jag tänker använda å skriva ordspråk och andra kloka ord på. Ha skrivit till dom och berättat. Hoppas det är okej.
Min person har ännu inte hört av sig, så lite låg känner jag mig. Saknar på nåt sätt men ändå inte. Min lycka haltar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar