Translate

måndag 12 augusti 2013

Klappa katten

Faktiskt inte alls speciellt trött... Halvslumra visserligen i cirkus 40 minuter förut men trodde nog jag skulle vara mycket tröttare.. Är ju inte varje dag man får hem en 7 åring 06.45 som ska stanna till eftermiddag.. 
En energisk men mycket go 7 åring... Min brorson e han. Och jag har haft en toppen dag med honom och vågar nog säga han va lika nöjd med dagen som jag. Enda han inte va riktigt nöjd med var sin födelsedagspresent som han dessutom väntat på över en månad. Han fick en sparbössa i form av en coca cola flaska.. Han trodde han skulle få ett Lego tempel... Förstod hans besvikelse. Men allt gick över när han insåg hur kul jag tyckte det var att "klappa katten" på hans Ipad.
Mor och G kom förbi en sväng precis när prinsen skulle åka. Jag ska fixa deras dator.. Trodde först jag skulle göra det medans dom vänta.. Men som tur va så va det inte så. Har ett par dagar på mig... För även om jag inte är så trött så är mina hjärnceller mycket svår fokuserade efter denna dag. Apropå fokusera så har min vän Madde skrivit ett väldigt bra inlägg på sin blogg som beskriver hur en ADHD hjärna fungerar en helt vanlig dag. Gå gärna in å läs madelein.se / Välstimulerad Hjärna. Vi har aldrig tråkigt med vår egna hjärna ;)
Imon åker min vän på semesterresa i några dagar.. Hur ska vi klara oss ? -Jo utan större problem. Vi har ju fler underbara :) Oops Höll på å missa. Vill ju se dokumentären om Muhammed Ali som börja nio på tian..
CIAO for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar