Translate

lördag 10 augusti 2013

Blixtrar och dunder magiska under.

Här hos mig är värsta åskvädret med ösregn.. Lite mysigt tycker jag. Sitter ju i en lägenhet å känner mig trygg. Lyssnar på go musik med gott kaffe. Systerson lämna just. Han har hjälpt mig med Spotify :)
Varit förbi "farmor" där jag fick pengar för jag hjälpt med blommor i sommar. Så ikväll blir det ett glas på Vincaféet nere vid älven.
Gabriella var förbi igår så vi fick öppnat rosé vinet jag fick av mamma i torsdags. Fick ju då även välja va jag ville på Bäckebol. Valde ett par skor för 35:- Perfekta i detta väder. Jättesköna crocks kopior. Mina gula håller ju på att dö. I detta nu verkar vädret ändra sig till det bättre för alla som är nere på festivalen. Men som sagt just här och nu tycker jag det e mysigt å höra regnet smattra på markisen. Nästan som å sitta i en båt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar