Translate

onsdag 14 augusti 2013

Ritalin

Har varit vaken sen strax efter 05,00.. Undrar om jag börjar bli gammal på riktigt ;) Mormor sa alltid att det berodde på hennes ålder när jag fråga varför hon vaknade så hiskeligt tidigt. Eller så beror det på att jag nu är frisk och inte behöver så mycket sömn. Å då får adhd företräde i hjärnan.
R städa ju så fint på mitt köksbord häromdagen. Sorterade och ställde undan alla mediciner. Jättebra eftersom jag nu bara behöver min adhd medicin. MEN då den inte låg synligt för mitt öga när jag gick ut i köket har jag inte tagit den på 2 dagar.. Mindre bra ,men nu har jag tagit den.
Har ätit den i över 10 år och ändå glömmer jag, om jag inte ser den.
Att medicin ska va så svårt att stava.. Tack stavningskontroll. 
Kalle (katten) har kräkts på min ny-kemtvättade vardagsrumsmatta... Ggrrrrr!! Bara gilla läget å ta hand om det.. 
 Börjar lukta höst ute. Är inte längre så säker på att det kommer bli något kvällsdopp för mig i år. Konstigt hur man vill såååå gärna och nu njaa vi får se. Men hoppas nog ändå nu när jag tänker efter.
Bord är bokat på restaurang inför min födelsedag på fredag. Tur och stor lycka att man har en familj som fixar födelsedagsfirande när man själv varken har lust, ork eller pengar.
Hittade inget speciellt till Barbro i mina gömmor. Ska prata med de andra tjejerna idag så vi kan prata ihop oss. För inte tänker jag gå dit tomhänt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar