Translate

onsdag 21 augusti 2013

God morgon

Vart vaken en stund. Grejat lite med blommor och vid halv elva kommer Katarina. Kaffet börjar bli klart. En ljuvlig doft sprider sig i lägenheten. Sagt det förut men säger det igen. Första koppen på dagen går inte å beskriva med ord hur god den är.
Läste just mejl från faster.. Som hon beskrev det Jag blev firad som jag fyllde 50 och det blev jag nog. Bäst va det. Jag kan även den glädjen inte beskriva i ord. En fantastisk dag/helg var det.
Men ny helg närmar sig med stormsteg.. Förstår inte hur tiden kan gå så fort. Snart september. Skolorna har börjat. Stort sett allas semester är slut. Tv kanalerna har höststartat med nya serier och balkongdörren har varit stängd några gånger de sista dagarna.
Hämtat kaffet mmmm så gott. 
Som ni redan förstått så har jag inte mycket att säga idag. Inte just nu iaf.
C ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar