Translate

onsdag 21 augusti 2013

Den döda tala om vart cykeln var?

Tips från Katarina jag vill dela mer er.. Lägg i bitar av färsk ingefära i vattenflaskan.. Så gott och fräscht. Fick tipset innan semester men man är ju inte supersnabb i allt.
Fixat ordning och gett rosorna jag fick i fredags nytt varmt vatten... Några va lite sådär så de ryckte jag rosbladen av å la i en liten söt svart skål som nu står i mitt sovrum å doftar, inte mycket men lite.
Kanske ska ta kort på den med.. Men inte nu, blir senare isf.
Gick morgonpromenad idag med granne vars man gick bort i en tragisk båtolycka i våras. Hon berätta om händelser som gjort henne övertygad om att han är med henne. Hennes cykel hade vart borta länge.. Hon går en promenad (ca 2 veckor sedan) och tänker på honom.. Plötsligt börjar hon tänka på sin cykel. Hon stannar till å tycker det är konstigt. Hon vänder sig åt höger och där står hennes cykel.
Jag tycker det är jättehäftigt.
Har många gånger undrat varför min pappa aldrig visar sig.. Jag tror ju på det... Eller e det han som kommer å gör mig så vansinnigt klok ibland :)
Är det så, så är han inte här just nu, för inga kloka ord att skriva ploppar upp. Så jag avslutar här, å hoppas på mer i nästa inlägg, lr nästa.. 
Den som lever får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar