Translate

onsdag 28 augusti 2013

1200 kr... Inte en chans... Idioter

Underbar, fantastisk morgon/förmiddag med frukost på altan hos faster och farbror.. Umgås med dom och kusin är alltid bäst. Isa va så duktig att åka bil även om det inte va med Gabriella och Sigge.. Hon satt där bak på sin filt med säkerhetsbälte på... Sen springa fritt där i trädgården ett par timmar är aldrig dumt för en hund.. Men när solen blev varm gick hon in å la sig i skuggan hos farbror.
Väl hemma så tar det ju inte långa stunden att starta datorn. Äntligen hade jag fått svar från elbolaget som jag mejlat till om att straffavgiften på 1200 kr är helt fel.. Jag och det nya elbolaget har absolut hörts av till dom om uppsägning i mycket god tid.. Oscar på det nya bolaget hjälper mig vidare, så jag behöver inte bråka med det gamla bolaget själv.. Sånt gillar jag, så jag blir nog kvar där ett tag.
Och till sist.. Jag har tagit min medicin idag... Katarina hjälpte mig igår med att fixa så att jag fick tjänsten "påminnelse" som Kronans Droghandel har.. Helt gratis... Så varje dag fram till årsskiftet kommer jag kl 09.00 få ett sms som lyder... Medicin dax Ulrika   Suveränt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar