Translate

måndag 5 augusti 2013

Innan jul är tanken

Skurat, dammat, dammsugit lilla rummet och lilla toan. Länge sen sist. Men nu doftar det gott å e fint för den som vill komma å sova över. Skall visserligen även användas som förråd för alla lådor som står i vardagsrummet. Men förhoppningen är att de inte ska bli kvar där länge. Innan jul ska det vara klart. Är planen iaf. Den som lever får se. 
Annars lugn dag. Faktiskt sett dagens avsnitt av Glamour ;)
Strax time för värktablett. Inte tagit någon sen i morse. Misstänkte jag skulle få ont. Hade känningar när jag greja i lilla rummet men skönt att jag fick gjort det direkt när det blev tomt ändå.
Livet har sina vändningar. Allt har sin gång och egentligen är det väl få saker som händer som man inte någonstans innerst inne är beredd på.
Är bara HUR det sker som kan komma som en överraskning.
Människor kan också förvåna, men när det sker så finns det oftast nog ändå en känsla av att man inte är så förvånad trots allt.
Älskar min son, min familj och mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar