Translate

måndag 26 augusti 2013

Badbilder i alla fall

Japp lägger in lite bilder iaf... Men det gör jag sist.
Vart på promenad med Gabriella och när vi skildes åt fick jag för första gången skit av henne. Regält med skit dessutom....
Hihihi... Sigge bajsa strax innan vi skildes åt och jag hade närmre till papperskorg på min väg än hon.. Värre än så var det inte :)
Varmt ute så egentligen skulle man vart ute å badat.. Men nix, inte idag.
Är lite sämre på att blogga just nu... Inte för att det är tomt i huvudet utan snarare tvärtom... Men inget hemsk och jag mår inte dåligt, men huvudet är fullt... Kan bero på att jag varit ganska värdelös på att komma ihåg min adhd medicin den sista tiden.. Blir ju ganska mycket rörigare där uppe då.
Förstår inte riktigt varför, men tror det kan bero på att jag under hela sommaren inte behövt "komma ihåg" att ta den.. Värken har gjort att jag gått till medicinerna och då tagit den i bara farten.
Beviset på hur varmt det är ligger bredvid mig.. En dryga halvtimmes promenad i solen slår ut henne totalt. Ja jag pratar om Isa :)
Själv e jag ganska pigg... Sovit en liten liten stund idag.. Men nu ska jag sätta fart.. Har gjort ett schema i huvudet å hoppas jag håller det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar