Translate

lördag 31 augusti 2013

Är det väl bra att

Efter förra inlägget börja jag fundera. Vad är min mening med denna blogg.. Jag vet vad meningen var från början men det har ändrats.. Mycket har ändrats. Från att bara vara mina nära och kära som kunde läsa så ökade jag ganska snart till några till.. Och nu några månader senare är jag väldigt öppen.. Vet jag vad jag gör? Jag tror det.. Men inser också att jag inte längre alltid kan vara total öppen med allt som händer i mitt liv och med vem... Men mina tankar kan jag fortfarande vara helt öppen med.. Jag är stolt över mina tankar.. Ja  alltid stolt är kanske å ta i. Ofta skrattar jag å ler mest... Mina tankar är mina och eftersom jag tycker att jag är helt okej och duger i mina ögon, så har jag ju inget att dölja.. Jag har mycket kloka tankar också.. Det vet jag.. För det har jag fått höra.. Men jag har också fått höra att jag pratar så mycket, så när de kloka sakerna kommer, så är risken stor att den som lyssnar hunnit stänga sina öron.. Ligger nåt i det, så då är det väl bra jag skriver ;) Nu ska jag iaf nana gott i vetskap om att jag är bäst i hela världen på att vara Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar