Translate

fredag 2 augusti 2013

Far åt helvete jävla njursten

Nope Doktorn har inte ringt... Ångra mig om att inte gå till simbadet och ringde Gabriella för å gå ner. Men inget svar och då jag var nästan säker på de inte va kvar lr iaf inte länge till gick jag inte dit.. Synd för de hade vart kvar tillräckligt länge för att jag skulle hinna umgås lite. Men men det kommer fler gånger hoppas jag. Är som ett barn när jag ångrar mig..Blir lite ledsen och vill skylla på nån. Kunde ju försökt ringa igen för inte visste jag det var mjölk i telefon ;) Jag la mig iaf på soffan istället och somna gott. Sov i nästan två timmar. Och väl vaken så kom jag på att jag har tvättid. Så strax ner å hämta sista tvätten, Så roligt det låter lr hur... Nä och det är det inte heller. Men inget blir roligare än va man själv vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar