Translate

fredag 2 augusti 2013

Sahlgrenska fram och tillbaka

Hemma från Sahlgrenska. Camilla och Tobbe körde. På vägen hem bjöd de mig på lunch / middag på Ikea. Fick chokladmousse också :) 
Så bra jag har det trots allt. När det gäller vänner är jag stormrik, kanske tom rikast i hela världen.
Röntgen gick fort men inte kunde dom tala om för mig huruvida stenen sitter lr har förändrats. Läkaren hör av sig. Jag var iaf förbi urologen och fick hämtat en ventil till slangen OM mot förmodan stenen e borta. För isf behövs inte påsen. Men jag har inga större förhoppningar. Vågar inte riktigt. Men medans jag skriver känner jag ju att jajamensan visst finns det ett stort hopp om att hon ska ringa nu närsom å säga den jäveln är borta.
Funderar på om jag är tillräckligt pigg för att höra om Gabriella och barnen är på simbadet och isf kanske gå dit en stund. Men nä, är jag inte. Ganska skönt å va hemma. Sen är jag ganska säker på dom inte e kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar