Translate

söndag 4 augusti 2013

Värsta fördomen, att tro man inte har några

God morgon sköna söndag. Sol ute. Ytterligare en varm dag står för dörren. Kanske blir det havet, kanske inte. Ingen aning ännu. 
Sötaste systerson ligger fortfarande och sover gott. Hoppas han hade en bäst kväll. Hörde när han kom, men har inte en susning vad klockan var.
Skogen igår. På ett ställe vi aldrig tidigare vart och aldrig någonsin mer kommer vara. Världens största myrstack.. Storlek som en Nissan Micra om inte större. Panik och Ulrika sprang för första gången på  mycket länge. Hundarna däremot verka inte ha några problem. Kanske för de springer hela tiden. Gabriella var något coolare dock men bara lite.
Var på kvällen hemma hos en bekant/vän. Hennes man måste vara världens snällaste. Tyvärr har han ett utseende som gör att alldeles för få förstår det. Gör mig ont att det är så. Tycker inte om att jag själv reagerar på det. Bryr mig ju verkligen inte. Vilket som tur är måste märkas, för han satt med å hade trevligt. Det gjorde mig glad och stolt över mig själv. Men tanken finns där. Usch för ytlighet.. Finns överallt, även hos mig. 
GILLAR INTE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar