Translate

tisdag 17 september 2013

Veterinär Erika Rask AB

Medans jag satt å klippte och klistra med bilderna nedan ringde bror.. Han har helt glömt bort en viktig grej de behöver fixa så de hinner tänka färdigt, innan bäbis kommer. Min bror är uppenbarligen inte ett dugg bättre på att komma ihåg än andra karlar.. Fan att det är jag som blir drabbad bara... Fast i ärlighetens namn känns det skönt... Varit iväg hela förmiddagen och skulle behöva vila lite innan Attention ikväll.
Isa har varit hos Veterinär Erika Rask på Nytorget 1 i Kungälv, och fått sin årliga vaccination. 80 kr billigare än Utmarksvägen men precis lika trevlig och bra på att handskas med både mig och min hund. Hon tog kort på Isa som kom upp på hennes fb sida :)
Efteråt gick vi till Röda korsets second hand.. Köpte en vit stor vas för 30 kr som jag ska ha den lila orkidékvisten i, som ni ser på bild nedan.. Har beställt den och tavlan ni ser på andra bild. Skall ha i hallen. Fint blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar