Translate

måndag 23 september 2013

Tid är inte alltid lika

Måndag.... Ny vecka.... Idag om en vecka fyller Isa 2 år... Tiden går så fort.. Det sägs att tiden går fortare ju roligare man har... Men så jävla kul har jag inte varje dag. Tid går olika fort. En minut vid datorn är inte lika mycket som en minut när du väntar på något. 3 minuter reklam är inte lika som 3 minuter Big bang theory.
Drömt hemskt inatt. Min bror kröp in under en optimistjolle som låg på land med presenning över.. Han kunde inte andas där... Men jag har haft sms kontakt med honom nu på morgonen, och han har lovat att han aldrig någonsin kommer krypa in under en optimist.
Pajen jag fick av moster kommer även idag ge mig en god middag. Fick massa annat gott också, så god kvällsmacka blev det igår.
Just pratat med mor. De har det sjukt trevligt men väldigt varmt i Spanien. Syster med söner är där och hälsar på. Men snart är dom hemma i vårt höstvackra Sverige igen. Och ordningen är återställd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar