Translate

fredag 20 september 2013

Mina grannar, mitt hus

Mina ord är lite omtyckta ändå, men då gäller det att skriva också..Hann/fann inte ro att skriva igår med resultat 10 besök på min sida mot normalt flera hundra. Ökar mer och mer. Har snart haft 10000 besökare som läser mina ord, och ännu har inget idiotförklarat mig :)
Fick upp gardiner i vardagsrummet igår... Så fint det blev. Är supernöjd. Är även supernöjd med att en av tjejerna från hundpromenaden följde med upp igår på en kopp kaffe. Jättetrevligt.
Idag är almanackan tom, men det är Fredag :) Skall ta tag i, och fylla det fina vitrinskåpet jag fick av mina grannar. Det är inte stort, inte litet, passar perfekt i mitt kök. Kom på plats i förrgår men det ända jag gjort är att hänga ett hjärta med texten "fånga dagen" på dörrknoppen.
Fick vitrinskåpet av samma grannar som jag även fått min tv-bänk och vardagsrumsbordet av. Är jätteglad för detta men mindre glad åt att de ska flytta.. Förstår dom. De behövde större, men jag tycker det är tråkigt. Man pratar om att man ska komma och hälsa på men alla vet vi att så sällan sker. Det är även en annan granne som också håller på att flytta.. Lite tråkigt det med. Han ska äntligen flytta ihop med sin tjej så jag är glad för honom. Nu bara nervös väntan å se vad det är för nya stjärnor vi får i vår fina trappuppgång. Inga inskränkta, dumma människor i mitt hus tack..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar