Translate

lördag 14 september 2013

Snabbt, mycket och rörigt

Alla tankar som rör sig... Tankar om dåtid, nutid och framtid. Vad göra, inte göra. Vad vill göra. Tankar inte bara om livet, utan så banala saker som. Vart ska den blomman stå, Vill jag ha det överkastet på lilla sängen. Hur ska det bordet stå. Ska jag ha kvar gungstolen eller inte. Vill jag sluta röka. Ska jag behålla den tröjan lr inte. Ska jag diska nu lr vänta till jag får nån mer kopp/tallrik. Ska jag platta håret idag. Vad vill jag äta till middag. Vill jag äta middag. Är jag hungrig. Ska jag verkligen ha de gardinerna i det fönstret. Vill jag lyssna på Marie Fredriksson som just nu spelas. Tankar i en följd och fart som är vardag för mig med adhd.. Normalt med massa tankar huller om buller om allt å inget. Men trots jag vart noga med medicin så har jag svårt att organisera dom. Kanske för det är ovanligt många tankar med ? efter. Kan det va att det är nåt i mitt liv som stör mig. Känner mig stark och mår bra trots allt... Men ändå så många ?
Nä vill inte lyssna på detta. Tack Spotify för det går snabbt att byta music. 
Höjer volymen å lyssnar gladare på Quito Rymer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar