Translate

tisdag 24 september 2013

Jag hör allt

Strax iväg å hämta paket med orkidé tavla och kvist med lampor i, samt julklappar till pojkarna. Ja! jag har frångått min princip att beställa, men så fick jag ju 500 kr av mamma i födelsedagspresent, att göra vad jag vill med. Och julen står snart och knackar på dörren...
Ska bli skönt med promenad. Energin är inte på topp trots många timmars sömn. Son har inte sett sin älskade katt på länge, så igår skickade jag en film till honom på Kalle när han kurra så gott. Men när jag skickat och tittat så hörde man nästan inget annat än grannens jävla borrmaskin. Uppenbarligen har jag vant mig, för hade inte en tanke på det när jag filma. Jag som normalt annars hör ALLT. Allt till den milda grad att jag råkat ut för att folk tror jag tjuvlyssnar, trots jag inte gjort. Det är ytterligare en fördel/nackdel med adhd. Du kan inte sålla bort ljud, du hör ALLT. En anledning till att hjärnan blir så löjligt trött ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar