Translate

måndag 30 september 2013

Idag, en dag, en måndag

Idag är inte vilken dag som helst.. Idag fyller nämligen min lilla tjej år.
Grattis ISAdora Esmiralda på 2 års dagen
Egentligen bryr hon sig inte nämnvärt om detta, och i ärlighetens namn inte jag heller.. Vi kommer inte ha kalas och leksaker får hon med jämna mellanrum, så inte ens det ska hon få ny idag..Visst är det en stor dag,  Hon fyller 2 år.och hade det vart lördag hade hon nog blivit firad med mer än kort på fb och här. Jag hade firat, hon hade inte fattat nåt ;)
Är inte längesen hon var bäbis bäbis.. Tiden går.. Men konstigaste är att även om det känns som igår hon kom, så kan jag inte föreställa mig denna familj utan henne.. Känns som hon alltid vart här.
Jag älskar henne som hon vore mitt eget kött och blod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar