Translate

tisdag 24 september 2013

Bästa Sötunge

OJ va jag sovit länge idag.. Ändå somna jag tidigt, ja vid 23,00 iaf.
11 timmars sömn var väl vad jag behövde antar jag. Tur man inte har jobb som kallar tidigt, jämt och ständigt.
Hade med underbara Thor 5 år på hundpromenaden igår... Tanterna gillar honom också. Han fick hålla i Kickan hela promenaden och gjorde det med bravur. Han berätta stolt att han minsann känt Isa sen hon föddes... Och då kontra jag med lika stolthet, att jag minsann känt honom sen han föddes. t om när han låg i sin mammas mage... Det gillade han.
När vi börjar närma oss hemma så säger Thor -Om vi flyttar får du flytta till oss, för jag kan ju inte gå hem till dig nära annars. Sötunge. Jag svara att självklart kan jag fundera på det, men fråga -Tror du inte att när du blir äldre och vill ha tjejer och andra kompisar på rummet, blir konstigt att ha Ulrika där.. Nä sa han bestämt/urgulligt, och titta på sin mamma (vi hade hunnit hem). Vi kom överens om att jag är ganska gammal, så därför får jag gå längre än han, och då kan jag ju komma å hälsa på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar