Translate

lördag 14 september 2013

Väntar

Väntar på att bror ska höra av sig om att komma å hjälpa mig få upp mina nya gardinstänger. Kanske hjälp med att få släng de gamla fula som satt i taket också. Men de kan jag nog iofs slänga i sophuset på gården.
Är ett steg närmare att göra en tatuering. Träffa förra helgen en kille som kan. Får se när det sker. Vet iaf vad jag vill ha.
På morgonpromenad mötte jag en granne som tragiskt förlora sin man i påskas. Hon har träffat ett medium och hade det inte vart för att mediumet inte var från vår stad hade jag tvivlat.. Men hon fick mig onekligen till att på allvar fundera på att själv testa. Kanske min far visar sig.
Ni som läser min blogg kontinuerligt kanske redan förstått att min hjärna är så där snurrig, å full av tankar att jag har svårt att få ner något speciellt här.. Går nog över närsom, men så länge hoppas jag ni glädjes åt att läsa dravel så länge. Är ju min vardag, Mina dagar i mitt liv. Kan ju inte va geni-klok, jämt, varje dag. Jo det är jag :) men när för mycket tankar rör sig på en å samma gång är det svårt att fokusera å få ner i skrift.. Kan liksom inte bestämma vilken av alla tankar som ska ner här.. Svårt att prioritera, svårt att hitta en röd tråd som det så fint heter.
Min granne ringde just och jag fick telefonnummer och namn till ett medium.. Men som jag sa till henne, -Får nog fundera lite till.
Tror på det. Men tror också det finns väldigt många oseriösa. Time 2 use Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar