Translate

måndag 16 september 2013

Bad bad day med bra slut

God kväll... Har inte vart här idag.. Har helt enkelt inte haft lust.. Haft en dålig dag.. Men den sluta bra.. Systerson kom hit och tillaga den hela kycklingen jag köpte i helgen.. Visserligen inte mer än rätt, för det var på hans begäran. Han lyckades som förväntat med betyg MVG +++++++ T o m Hanna gillade, hon som normalt inte älskar kyckling. Isa satt på golvet å pep lite, hon kände på doften hur grymt gott det var.
Att jag har haft en bläää dag kan bero på att jag natten till idag, sov som en potta skit. Vaknade flera gånger, ont i huvudet å frös.. Kanske nån basselusk som hittat hem till mig.. Och just nu i mitt liv behövs det tydligen inte mycket för att sänka mig även psykiskt.
Då är man glad man inte jobbar heltid med övertid och massa måsten som omöjligt går att skjuta upp. För idag har jag inte gjort ett skit.. Jo Kattlådan och gått ut med sopor.
Men som tur är har jag ju min lilla Isa Pisa Lingon Fisa.. Så promenader har det blivit.. Ärligt, utan henne hade jag inte gått utanför dörren idag.. Kanske även pga vädret som nu är höst..
Sometimes is the only way to go forward, to stay still for a while

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar