Translate

torsdag 26 september 2013

Julklappar

Torsdag och Raili kommer inte. Men jag är glad ändå, för hon är iväg med sin familj och ska fira hennes födelsedag på lördag. Önskar henne allt.
Är dags för budgetmöte idag. Har ingen lust men det brukar gå fort och tjejerna är mycket trevliga. Så jag kommer inte bara överleva.
Sitter här med mitt bejublade kaffe och njuter av att jag har det bra.. Så bra som jag kan önska.. Man ska aldrig bara känna sig nöjd. Allt kan bli bättre.. Men jag tar en dag i taget och idag är en bra dag.
Orkidé-kvisten var kanon men tavlan funkade inte så den ska jag skicka tillbaka idag. Allt annat var också bra och jag tror pojkarna kommer bli glada. Presenter från moster/faster har inga höga krav men blir alltid uppskattade på sitt sätt. Men jag kommer även skicka tillbaka R,s. Han kommer inte att få samma som familjens 7-åringar. Insåg att den inte ens höll mosters mått för julklapp till älskade R.
Haha kom just på att älskade A ännu inte hunnit vara tillräckligt länge i familjen, för att till fullo förstå vidden av kvalité och tanke bakom mina presenter ;) Tur jag har köpt vad jag köpt. Så det kommer nog uppskattas uppskattas och inte bara uppskattas på sitt sätt... Familjen förstår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar