Translate

söndag 8 september 2013

Musik.. medicin för själen

Lyssnar med volym hög på "Don´t stop belevin" med Journey.. Plåster för själen. Haft en underbar morgonpromenad där vi mötte Kajsa Kavat.. En dalmatiner valp på 13 veckor som nu vuxit ikapp Isa.. Nu spelas "Hard sun" med Eddie Vedder. Vet nu inte hur jag klarat min mentala hälsa utan möjlighet till musik med högre volym...
Söndag och vackert väder.. Enligt bibeln ska jag inte göra ett skit idag, men får nog bli så iaf. Kattlådan bryr sig inte om att det är söndag. Dag 2 på avmaskning av djuren.. Idag inte bara Kalle rev mig utan fick även ett gott tag i mitt pekfinger med sina kindtänder.. AJ och lite blod. Imon sista dagen..Aldrig mer avmaskning med 3 dagars kur. Nu "Gotta be somebody" med Nickelback. Känner hur energin fylls på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar