Translate

torsdag 5 september 2013

På YouTube

Har ni 20 minuter över hoppas jag ni går in å tittar på denna film
"Jag har ADHD"
Nyttigt både för vi som har diagnos och för er andra att se å höra till synes helt normala människor berätta.
Jag skratta och kände igen mig mycket i mycket. Bland annat kvinnan som nästan får skriva lapp om i vilken ordning hon ska göra sina morgonrutiner. Varje dag är en ny dag för mig.
Riksförbundet Attention har tillsammans med Kollektivet Livet fått utmärkelsen "ADHD Awareness Award 2012" för denna film...
Idag är det budgetmöte, Maria kommer å hämtar. Underbart. För att gå såpass långt utan hund känns som slöseri med promenad.
Igår var Katarina här och idag har Raili varit här.. Tack gode gud för att jag har dessa två i mitt liv förutom mina andra nära och kära. Har en tung period just nu som beror på yttre omständigheter. Gått en månad nu. En månad är lång tid. Hoppas av hela mitt hjärta det kommer vara över snart. För allas vår skull. Dock inga större förhoppningar om över, men att det ska bli bättre lr iaf lättare. Jag lever på hoppet. Tänka positivt funkar, men efter tid så inser man ändå hur mycket kraft det går åt. och tröttheten kommer som en räkning med posten. GILLAR INTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar