Translate

söndag 15 september 2013

Misstanke bekräftad

Söndag och kyrkoval... Skall gå å rösta men jag har slängt min valsedel.. När den kom, tänkte jag inte riktigt, tänkte nog bara -Va duktig jag är som slänger skitpost direkt... Kom på efteråt att jag nog hann läsa nåt om val på kuvertet... Jaja Går nog att rösta ändå, hoppas jag. Hur jag ska rösta? Inte en susning just nu.
Var hos bästaste vän igår.. Vi käka pizza. MUMS va det. Ett glas rött till det. Å njutningen var total. Igår för första gången betala jag min pizza själv.. Snart ska jag betala även hennes. Ett mål jag har i livet.
Pratade med henne om min tanke om att jag har väldigt mycket adhd just nu.. Hon bekräfta min misstanke. På gott å ont. Men jag tror inte jag ska ändra min dos än.. Jag vet ju vad som ligger där bak i bakhuvudet å gnager.. Och det kan inte högre dos Ritalin hjälpa.
Höstvädret är äntligen här... Gick hem sent igår i shorts och bara en munkjacka över linnet. Barfota i mina gula crocks. Frös INTE. Tänkte tanken -Är detta verkligen normalt 14 september? Skönt..? Ja Absolut! Men va händer med vårt klimat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar