Translate

onsdag 11 september 2013

Tack gode gud

Tack gode gud för mitt ombud Maria.. Kampen mot energibolaget fortsätter. Nu även sökt hjälp hos datainspektionen.
Fisa lisa ligger här bredvid och sussar så gott.. Vart på promenad på nya marker... Behövde komma ut.. Fick inte startat något vettigt här hemma och en begynnande huvudvärk och vägran att ta värktablett gjorde valet för mig, trots nyligen inkommen från morgonpromenad.
Här kommer utlovade bilder från senaste bus, lek å bad vid sjön.
Nu ska vi se om jag får kommit mig ut i köket å gjort lite nytta..Sen har jag ju plantering av blommor och sista finliret av projekt omorganisation av garderober. Livet blir inte roligare än vad man gör det ;)
Förresten, mitt finger Kalle bet i mår bra och svullnaden är så gott som helt borta... Have a great day u all.. I will!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar