Translate

fredag 27 september 2013

04,47 Är det kallt

04,47 var jag ute i pyjamas, morgonrock och gummistövlar.. För första gången på jag vet inte när, bestämde sig Isa för att hon måste ut å kissa.. Ändå var vi ute vid 23.00 som vanligt. Sprang ute i pyjamas tillräckligt mycket nattetid hennes första vinter. Så nån vana får det inte bli.
Idag ska jag på mammografi.. Numera kan man göra undersökningen här i stan vilket jag gillar.. Ska med Sköna H till Ikea sen. Måste köpa anti-glid matta att ha under mina soffkuddar. Är så trött på att dom hela tiden ska glida ner, hur försiktigt man än sitter.
Min läkare ska ringa idag. Dubblade ju min dos Ritalin för ca 10 dagar sedan. Och ja, lite lugnare har det väl blivit i mitt huvudet, men är ändå inte säker på hur länge till jag ska fortsätta. Ger det väl nån vecka till sen går jag nog tillbaka till min vanliga dos. Allt kan inte lösas med medicin.. Jag har ju ett nätverk av människor runt mig som hjälper mycket, så ska nog kunna härda ut. Men det är väldigt skönt när det inte tankarna går i dubbel raketfart. Blir lite mera gjort då och samtal blir lite mer 50/50 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar