Translate

onsdag 11 september 2013

Dagar man minns

Idag är det den 11 september... Vem minns inte denna dagen för 12 år sedan när World trade center försvann med flera tusen dödsoffer. Och för 10 år sedan när Anna Lindh mördades. Minns även tydligt vad jag gjorde och med vem när Palme sköts. När nyheten om Prinsessan Dianas död kom satt jag med son och kusinbarn och titta på Skutt.... Dagen då Pappa dog minns jag naturligtvis åxå mycket väl även om det nu är 32,5 år sedan och jag var ganska nybliven tonåring, Kommer aldrig glömma.
-
Min födelsedag i år kommer jag heller inte att glömma i första taget.. Denna kista i plåt fick jag av mina goda vänner Camilla och Tobbe.. 
Den var som jag tidigare berättat full av godsaker både i fast och vätskeform... Men nu är den tömd och jag har idag som ni ser fyllt den med vackra blommor.. Är jättenöjd. Kalles intresse oroade mig lite till en början men han har inte rört dom, bara luktat lite.
Har även tagit kort på Isa ikväll.. Min älskade sötnöt
Ni som har djur förstår, Ni som inte har, gör det inte. Men försök att tro mig när jag säger, -Dom e bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar