Translate

måndag 18 november 2013

Long time No C

Hej alla Nära Kära Vänner Bekanta och anonyma läsare.
Jag har idag för första gången sen jag skrev sist startat datorn. Den har stått stängd under vardagsrumsbordet. Jag har inte haft varken tid eller lust att ta upp den och skriva. Mycket har hänt men ändå inte.. Hektisk vardag med roligare saker att göra bara. Men tror jag är tillbaka nu :) Min slappa morgonrutin med kaffe har ju inte förändrats, så borde väl ta mig tiden då som jag gjort så många gånger förut.
Bandyn har startat. På onsdag är det dags för första match HEMMA. Vår is har inte vart okej pga av det varma vädret.. En inomhushall Tack!
Fast måste erkänna att jag som publik inte älskar inomhushall. Men tyvärr är det nog det som måste till för att Kungälv ska kunna fortsätta vara med å slåss i elitserien.
Julen närmar sig och jag börjar fundera på om jag i år ska byta ut några av de vanliga hederliga adventsljusstakarna mot stjärnor på fot. Kanske Vi får se. Jag har ju lite mer pengar att röra mig med nu när son flyttat hemifrån. Känner mig nästan lite rik, även på pengar :D
Matchen mot Kalix fick spelas i Ale arena... Vi Vann.
För de som vet hur jag ser ut, kan hitta mig i publiken :)

2 kommentarer: