Translate

torsdag 28 november 2013

Shopping & vänner är bäst

Hellojsan alla glada... Torsdag och ikväll är jag bortbjuden på middag... :D Kommer bli jättetrevligt.. minst lika trevligt som det kommer bli imon (fast annorlunda :) ) Då är det match i klubbstugan med mat och dryck.. IFK:s match mot Saik sänds på TV4 sport och vi ska se den tillsammans där på storbild.. Gött att umgås utan alla "gäster" Som visserligen är bäst, men under match har vi alla oftast väldigt fullt upp. I går var det match mot Villa Lidköping.. Vi vann nästan, 3-3 blev det och det var vi väldigt mer nöjda med än Villa.. Så kan det va :)
Har shoppat lite.. Alla julklappar är klara.. plus några extra.. Är ju så kul å handla. Bästa köp kan nog ändå va denna mössa och halsduk i underbara Kungälvs färger.
Har även ändrat o lite i min hall. Nya kudden gör sig fin fint. När jag tog fram byrån som stått i klädkammaren sprang kalle in i klädkammaren och rulla runt bland grejer som Oliver har kvar där.. Han saknar sin Husse. Vissa dagar kanske tom mer än mig.
En av mina vänner jag går hundpromenad med i stort sett varje kväll, är dålig i sin höft. Så tills hon blir bättre får hennes hund Tjaboo följa med mig och Isa ut på den lite längre mitt på dagen promenad.. Det går jättebra och de är ursöta ihop.. 
Ha det nu bra allihopa, så hoppas vi jag är här å skriver snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar