Translate

fredag 29 november 2013

Trött men glad

Lite trött idag efter sen hemkomst från den mycket trevliga kvällen hos Bettan... Gabriella är på väg  (även hon lite trött idag tror jag bestämt) med färska frallor och när hon lite senare ska iväg på ett möte, ska Sigge få va här hos mig.. Världen är inte så stor, iaf inte vår lilla stad. Bettan lärde jag känna för 22 år sen.. Gabriella och hon är bästa vänner sen fler år än så.. Men Gabriella har jag inte känt så många år.. Petra som jag ska iväg med ikväll. Hon känner också dessa damer. De 3 bodde grannar i många år... Å alla känner dom mig :)
Har fått tillbaka digital-tv.. Jippi!! Nu kan jag äntligen igen bestämma själv när jag vill se mina program. Ex Glamour :)
Shoppa lite igår igen... Julstjärnor på fot till köksfönstret.. Känns lite fusk att sätta upp dom redan, men var ju tvungen att se att de fungera. Det gjorde de.. och det blev jättebra trots att fönsterna inte är nytvättade.. Gör det när jag byter gardiner... Tror jag.
Nu ut med Isa Pisa Lingon Fisa... Ha nu en bra dag allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar