Translate

tisdag 19 november 2013

Tortola

God morgon.. Datorn startades även idag :) Var tvungen att gå in på Google translate. För även om jag är väldigt bra på engelska så är min engelska stavning inte riktigt vad den en gång var. Rättare sagt, jag litar inte på den lika mycket längre. Jag skulle skriva till en vän som bor på Tortola. Han vill komma och hälsa på.
Färgade håret igår. Blev bra men skulle nog vilja ha lite slingor i. Kanske ska ta mig i kragen å ringa Maria.
Skickade igår iväg sista brevet till Energibolag-idioterna. Har fått rätt på alla plan utan hos dom. Men nu ska dom inte kunna fortsätta jävlas med mig. Håll tummarna.
Ingen morgonpromenad ännu. Isa hunden ligger å kurar under täcket och verkar inte vilja vakna ännu. Kalle katten däremot är klarvaken.. Är nog så att man blir mer morgonpigg ju äldre man blir. För han och jag är ju dom gamla i familjen.
Cane Garden Bay. Tortola BVI
Min stora kärlek och paradis på jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar