Translate

torsdag 3 april 2014

"Normal"

Torsdag och solen skiner. Tandläkarbesök står näst på schemat. Att gå till studentkliniken på odontologen är bra, men det tar sån tid. Först ska student göra och sen ska lärare kontrollera.
I söndags stod min kusin och jag på vår första bakluckeloppis.
Vi fick sålt en del men ingen av oss, så mycket som vi drömde om kvällen innan.. Kommer att göra det igen. Även om man inte får många kronor för grejerna så "Många bäckar små, rinner till en hel å" som min mormor brukade säga.
Våren för de flesta verkar vara en tid man lever upp, får ny energi och livet leker.. Men jag tillhör inte dom.. Tycker våren kan kännas ganska jobbig.. Den är som en långdragen alla hjärtans dag..
Lite elakt kanske för jag förstår de flesta. Men jag får inte massa extra energi för att solen lyser. Tycker jag ligger på samma nivå hela året runt.
Fast i ärlighetens namn så undrar jag om jag inte har fått lite mer energi. Jag har ju det sista faktiskt fått gjort en del som LÄNGE stått på "att göra" listan. Kanske börjar bli mer "normal"
Men tvätta fönsterna, den energin har inte infunnit sig ännu ;)
Ha nu en bra dag alla så hörs vi när vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar