Translate

fredag 25 april 2014

Våren är här.. Ja, nu vågar jag tro

Idag uppkom plötsligt tillfälle för mig att städa Gabriellas bil. Känner mig jätte glad och nöjd. Mest för att hon blev glad, då blir jag glad, men också för att Isa och jag så ofta får åka med henne och Sigge på många olika roliga äventyr. Så inte mer än rätt att jag vårstädade den tycker jag.
Var även en sväng på Vikingamarknaden. Hittade den perfekta T-shirten till älskade brorson. men då han är stor för sin ålder blev det ingen. Jag ville bestämt ha den i rött (alla Bäckström är fina i rött). Hade funkat med marinblått också men enda färgen som fanns i rätt stl var svart. Det ville jag inte ha, även om trycket fortfarande var bäst "Tycker du jag är charmig ska du träffa min faster".
Fick just reda på att jag ska ner till mitt älskade Skarpe Nord i morgon förmiddag, A och F har fotbollscup. Självklart vill jag se. Dom blir ju så glada när man klappar händer och säger dom är duktiga.. Stora kramar tycker dom också om..
Tur jag har dom. Jag kan verkligen sakna dom åren med son och hans underbara vänner. Även om det naturligtvis är fantastiskt och se dom mogna till fantastiska unga vuxna. Snart kan man nog kalla dom män ;)

Trots att min mobilkamera inte är bäst, kan jag inte låta bli. Så här är dagens bild på fröken Isa Pisa Lingon Fisa.
Min Sommartjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar