Translate

måndag 28 april 2014

Havet

Skriver inte så ofta längre, men till alla mina trogna läsare vill jag säga Tack! Och Tack! alla som klickar på reklamen.
Första utbetalningen närmar sig :)
Slottsskogen och hundkurs igår. Fokus var det lite si och så med efter en dag i solen, men tyckte nog det gick bra iallafall.
Linn är en väldigt duktig lärare/tränare.
Vi tog en en sväng till skogen innan, så hundarna fick rusa av sig. Isa sprang i lera och såg så lycklig ut. Det gjorde inte jag.... Men hon hann springa av sig det mesta innan vi kom till bilen.
Bilen som jag så fint städade i fredags.
Idag skall vi åka till havet å äta brunch i solen.. Hundarna får stanna hemma. Jag har normalt alltid med mig Isa överallt, men i strålande sol och värme får hon inte följa med. Hon har det bättre hemma. Lite skönt är det att komma iväg utan henne, och det med väldigt gott samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar