Translate

fredag 24 januari 2014

Fasters prins LIAM

Äntligen är han här... JAG HAR BLIVIT FASTER :D
De kom förbi här på vägen hem så jag fick klappat honom försiktigt med mitt finger på hans ljuvliga lilla kind. Våga inte riktigt röra då han sov så gott.. Inte ens 2½ dygn gammal satt han där i sin bilstol å gjorde mitt hjärta alldeles salig av lycka...
Men största lyckan var ändå att få krama min bror.. Min älskade lillebror.. Han fullkomligt stråla... När jag kom fram öppna han bakdörren, peka med hela handen å sa -Titta vad jag har gjort.....
Älskade bror, mitt hjärta spricker nästan av glädje för din skull..
I bilen satt naturligtvis också storebror... Stolt som en tupp satt han i framsätet på sin bilstol.. Vackra mamma satt bak med lillprinsen å såg så där lycklig och trött ut som bara en nybliven mamma kan se ut.
Få krama om dom allihop å se deras trötta men strålande ögon och stora leenden gör mig så gränslöst glad å lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar