Translate

torsdag 2 januari 2014

Shoppat lite

Vardagen är här, nästan iallafall. Periodpaus i hockeyn. Så passar på att skriva lite här.
Har idag varit på specialen och shoppat lite. Nya lampskärmar t.ex
Så nu är julen borta ifrån köksfönstret.
Fick även tag i en ny flaska till Soda streamen eller bubbelvattenmaskinen som jag kallar den. Bytte patron i morse och den flaskan jag hade gick ut nov 2013.. Japp det finns ett Bäst före datum på flaskorna.. Flaskorna är dessutom dyra.. Jag kolla naturligtvis datum på de i affären och alla hade datum okt 2016. Utom en flaska, som hade datum okt 2015. Jag fick köpa den för 50kr.
För en stund sedan i soffan la sig Kalle hos mig som han gör varje kväll.. Men känner att det är med en suck han lägger sig till rätta.. Vet vem han saknar och det är samma som jag.
Japp jag har suttit och snurrat på håret, precis som vanligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar